Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Ο Μικρός Πρίγκιπας

«Καλημέρα», είπε η αλεπού. «Καλημέρα», απάντησε ευγενικά ό μικρός πρίγκηπας, που στράφηκε μα δεν είδε τίποτα. «Εδώ είμαι», είπε η φωνή, «κάτω απ' τη μηλιά...» «Ποια είσαι;», είπε ο μικρός πρίγκηπας. «Είσαι πολύ όμορφη...» «Είμαι μια αλεπού», είπε η αλεπού. «Έλα να παίξεις μαζί μου», της πρότεινε ο μικρός πρίγκηπας. «Είμαι τόσο λυπημένος...». «Δεν μπορώ να παίξω μαζί σου», είπε η αλεπού. «Δεν είμαι εξημερωμένη». «Α! συγνώμη» έκανε ο μικρός πρίγκηπας. Αλλά μετά από σκέψη πρόσθεσε: «Τι σημαίνει «εξημερώνω»;» (...) «Είναι κάτι πολύ ξεχασμένο», είπε η αλεπού. «Σημαίνει «δημιουργώ δεσμούς». «Δημιουργώ δεσμούς;» «Βέβαια», είπε η αλεπού. «Για μένα, ακόμα δεν είσαι παρά ένα αγοράκι εντελώς όμοιο με εκατό χιλιάδες άλλα αγοράκια. Και δεν σ' έχω ανάγκη. Και δεν μ' έχεις ανάγκη ούτε κι εσύ. Για σένα, δεν είμαι παρά μια αλεπού όμοια με εκατό χιλιάδες αλεπούδες. Όμως, αν μ' εξημερώσεις, θα 'χουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο. θα 'σαι για μένα μοναδικός στον κόσμο, θα 'μαι για σένα μοναδική στον κόσμο...».
Νομίζω πως είναι λίγοι αυτοί που έχουν διαβάσει τον Μικρό Πρίγκιπα του Αντουάν Ντε Σαιντ Εξυπερύ και έχουν μείνει ασυγκίνητοι.

 

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο μπορούμε να ανακαλύψουμε πολλές ιστοσελίδες που είναι αφιερωμένες στον μικρό αυτό ήρωα και να μάθουμε ακόμη περισσότερα γι' αυτόν.
Στο http://www.thelittleprince.com μπορούμε να ενημερωθούμε για το βιβλίο και τον συγγραφέα του, για εκδηλώσεις σχετικές με τον Μικρό Πρίγκιπα ακόμη και να παραγγείλουμε ό,τι προϊόν επιθυμούμε.
Εκτός φυσικά από το κλασικό βιβλίο, κυκλοφορεί έκδοση με κινούμενες εικόνες,
 
αλλά και σε μορφή κόμικ.

Στην Κύπρο υπάρχει βιβλίο για τους εκπαιδευτικούς, στο οποίο αναλύεται ολόκληρη η ιστορία.
Εκτός, όμως, από τη γνωστή και αγαπημένη εικονογράφηση του Εξυπερύ κυκλοφορούν και άλλες ενδιαφέρουσες εκδοχές του Μικρού Πρίγκιπα.






Στο youtube μπορείτε να δείτε τα επεισόδια της σειράς κινουμένων σχεδίων με ήρωα τον Μικρό Πρίγκιπα.


Για το τέλος άφησα ένα τραγούδι σε στίχους Κώστα Καρτέλια και μουσική Νίκου Κυπουργού που το ερμηνεύει η Μελίνα Κανά.


Και μην ξεχνάτε: Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου